SolarWinds Web Help Desk

Wysyłka: wysyłamy najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych (dostawa elektroniczna)

Web Help Desk - webowy menadżer wpierający obsługę pomocy technicznej.

    Usprawnia proces obsługi ticketów pomocy technicznej począwszy od zgłoszenia problemu aż do jego rozwiązania.
    Zawiera w pełni konfigurowalne formularze, które można w łatwy sposób dostosować do własnych potrzeb.
    Zarządzanie pełnym cyklem życia sprzętu i oprogramowania
    Wspiera wyszukiwanie problemów w bazie wiedzy
    Przystępna cena - licencja płatna od użytkowników technicznych, bez ukrytych kosztów za logowania się użytkowników lub menadżerów.

Przedmiot transakcji: Licencja na użytkowanie programu wraz z rocznym maintenance (aktualizacje do nowych wersji + pomoc techniczna producenta)
Sposób dostawy: Dostawa elektroniczna - email.

Dostawa elektroniczna - koszt 0 zł

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Inni kupili również