Dameware Remote Support [dawniej DameWare NT Utilities] 12.x

1 936,55 
cena netto: 1 574,43 
Wysyłka: wysyłamy najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych (dostawa elektroniczna)



Ilość Cena netto
2-3 1 265,55  - rabat 20%
4-5 1 244,10  - rabat 21%
6-9 1 201,20  - rabat 24%
10-14 1 158,30  - rabat 26%
15-999999 1 029,60  - rabat 35%


- zdalna kontrola maszyn Mac OSX i Linux
- wsparcie technologii Intel ATM - umożliwia włączanie, wyłączanie oraz reset systemu nawet gdy jest on wyłączony
- cicha instalacja - dzięki komendom wiersza poleceń umożliwiona jest cicha instalacja i wprowadzenie licencji produktu

Dameware Remote Support [dawniej Dameware NT Utilities] to program do zarządzania systemem dla Windows NT/2000/XP/2003, który umożliwia administratorom wyjść poza ograniczenia Microsoft Management Console (MMC). DNTU to zintegrowany zbiór narzędzi administracyjnych Windows NT, wyposażony w „łatwy w użyciu”, scentralizowany interfejs do zdalnego zarządzania serwerami WindowsNT/2000/XP/203 i stacjami roboczymi. DNTU oprócz zwiększonej funkcjonalności standardowych narzędzi administracyjnych Windows NT/2000/2003 serwer oraz NT/2000/XP stacji roboczych, posiada dodatkowe narzędzia takie jak: DameWare Mini Remote Control i NT Utilities Exporter.

Program licencjonowany jest na użytkownika a nie na komputer. Nie ma dodatkowych opłat za instalację agentów klienckich na stacjach roboczych. Należy zakupić tyle licencji ilu użytkowników (administratorów) będzie używało programu.

Przedmiot transakcji: Licencja na użytkowanie programu wraz z rocznym maintenance (aktualizacje do nowych wersji + pomoc techniczna producenta)
Sposób dostawy: Klucz licencyjny dostarczany emailem

 

Dameware Remote Support to znacznie rozszerzona funkcjonalność narzędzia Dameware Mini Remote Control (zawartego w tym produkcie) oraz szereg nowych przydatnych funkcji, dzięki którym zdalne zarządzanie komputerami staje się o wiele łatwiejsze.

Korzystanie z oprogramowania Dameware Remote Support pozwala zyskać całkowitą kontrolę nad maszynami z zainstalowanym systemem Windows, ponadto daje użytkownikowi możliwość administrowania serwerami Active Directory. Ta ostatnia funkcja zapewnia opcję tworzenia grup, zarządzania ich polityką, resetowania i ustawiania nowych haseł, blokowania kont, a także przyznawania uprawnień poszczególnym użytkownikom. Dzięki temu technik może z łatwością pomóc odzyskać dostęp do komputera osobie, która np. zapomniała danych logowania.

Narzędzie zdalnego dostępu Dameware Remote Support może być wdrożone w trybie scentralizowanym bądź autonomicznym. Ten pierwszy sprawdzi się najlepiej w przypadku dużych korporacji dysponujących wieloma systemami, które należy wesprzeć. Tryb autonomiczny gwarantuje szybkość i bezproblemową implementację rozwiązań. Będzie on idealny dla mniejszych firm, gdzie zarządzający łączą się z użytkownikami końcowymi przez internet lub, gdzie dział IT jest zdecentralizowany.

Dzięki Dameware Remote Support zarządzający ma dostęp do serwerów, notebooków i komputerów znajdujących się w dowolnej lokalizacji. Tworzone połączenia, zarówno poprzez LAN, jak i internet są zaszyfrowane (dwustopniowa weryfikacja) i całkowicie bezpieczne. Zdalny dostęp umożliwia m.in. dwustronne przesyłanie plików, restart maszyny, usuwanie plików, uruchamianie aplikacji czy przeglądanie dzienników zdarzeń.

Narzędzia TCP i systemowe dają możliwość rozwiązania wielu problemów zdalnie, bez konieczności inicjowania pełnej sesji. Jedną z największych korzyści jest opcja wsparcia użytkowników z poziomu urządzeń mobilnych. Dameware posiada aplikację w systemach Android i iOS.

Ustawienia konfiguracji systemowych, właściwości Active Directory oraz wszelkie informacje systemowe mogą być szybko wyeksportowane i zapisane w plikach CSV albo XML. Osoba zarządzająca ma dostęp do przejrzystego wyszukiwania zasobów oraz filtrowania obiektów. Znalezienie konkretnej stacji roboczej czy maszyny na liście zajmuje kilka sekund.

Za dopłatą oferujemy wydrukowanie Certyfikatu Legalności oraz nagranie oprogramowania na płytę CD i wysłanie pod wskazany adres. Zawarta w licencji roczna usługa maintenance obejmuje całodobową pomoc oraz darmową aktualizację, kiedy tylko będzie dostępna.

Dostawa elektroniczna - koszt 0 zł

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Inni kupili również