ManageEngine

AnySoft stał się partnerem ManageEngine w Polsce! ManageEngine to marka oprogramowania należąca do amerykańskiego software’owego giganta, firmy ZOHO Corporation. Rozwiązania ManageEngine służą do codziennego zarządzania, monitorowania i audytowania każdej nowoczesnej infrastruktury IT. Produkty skierowane są zarówno do małej i średniej wielkości firm i organizacji, doskonale sprawdzą się także w sektorze Enterprise i wszędzie tam, gdzie wymaga się nowoczesnego podejścia do zarządzania usługami IT, zasobami IT, serwerami, warstwą aplikacyjną, stacjami roboczymi i innym urządzeniami spotykanymi w każdej infrastrukturze informatycznej.

Zainteresowanych zakupem lub wyceną prosimy o kontakt.

 

Przedmiot transakcji: Licencja na użytkowanie programu wraz z rocznym maintenance (aktualizacje do nowych wersji + pomoc techniczna producenta)
Sposób dostawy: E-mail

Do kluczowych rozwiązań ManageEngine zaliczają się następujące produkty:

● ServiceDesk Plus – certyfikowany przez organizację Pink Elephant odpowiedzialną za biblioteki ITIL system dedykowany do zarządzania pracą działu IT, automatycznej inwentaryzacji zasobów IT i licencji, a także do modelowania usług biznesowych i  zarządzania projektami (dowiedz się więcej),

● Desktop Central – system napisany z myślą o zarządzaniu stacjami roboczymi i terminalami, umożliwia kompleksową obsługę komputerów stacjonarnych, laptopów i urządzeń mobilnych opartych o systemy Windows, OSX, Linux a także Android, iOS i Windows Mobile,

● AD Manager – rozwiązanie wspomagające działania w Microsoft Active Directory, umożliwia pracę z szablonami kont użytkowników, delegację uprawnień do AD poza struktury IT. System pozwala na kontrolę środowiska Active Directory, Microsoft Office 365, Microsoft Exchange, Skype for Business, a także tworzenie uprawnień w ramach fileserverów opartych o system Windows Server, EMC i NetApp,

● AD Audit - system umożliwiający kompleksowe audytowanie działań administratorów IT w ramach kontrolerów domeny Active Directory, a także na śledzenie zmian i działań użytkowników na plikach w ramach monitorowanych serwerów plików,

● AD Self Service – rozwiązanie automatyzujące proces odblokowania nieaktywnych bądź zablokowanych kont użytkowników domeny Active Directory. System umożliwia na samodzielne resetowanie hasła – niewymagające asysty pracowników działu IT, a także wymuszanie polityk odnośnie haseł,

● Exchange Reporter – system służący do monitorowania i zarządzania usługą MS Exchange, umożliwia kontrolowanie zajętości skrzynek pocztowych, posiada wbudowany monitoring wysyłanych załączników i około 50 dodatkowych raportów związanych z funkcjonowaniem poczty opartej o usługę Microsoft Exchange,

● OpManager – system służący do monitorowania sprzętowej strony każdej infrastruktury IT, opiera się o popularne protokoły SMNP v2/v3, WMI, telnet i SSH,

● NetFlow Analyzer – proaktywny system monitorujący stan infrastruktury sieciowej przedsiębiorstwa, oparty na badaniu pakietów Flow, typu: NetFlow, cFlow, sFlow JFlow. Rozwiązania umożliwia także tworzenie kopii zapasowych konfiguracji urządzeń sieciowych (routery, switche, access pointy itp.) i ich zarządzanie z poziomu jednej konsoli,

● Applications Manager – system badający działanie usług IT i warstwy sprzętowo-software’owej usług biznesowych,

● Password Manager Pro – system umożliwiający zarządzanie dostępami do wrażliwych elementów infrastruktury IT, może także służyć jako repozytorium haseł do niezliczonych systemów IT,

● EventLog Analyzer – rozwiązania umożliwiające analizę logów i SysLogów w czasie rzeczywistym. Źródłem logów mogą być aplikacje, sprzęt i usługi IT,

● FireWall Analyzer – heterogeniczny system nadzorujący pracę FireWalli i urządzań klasy UTM. Rozwiązanie komunikuje się ze wszystkimi urządzaniami typu firewall niezależnie od producenta,